2016. sze 15.

Mit iszik valójában Görög Zita?

írta: SMARTA
Mit iszik valójában Görög Zita?

bea_3390-1.jpg

Napjainkban szinte már nincs olyan ismert személyiség, aki ne reklámozna valamilyen márkát, terméket. Bizonyára Ti is hallottátok már azt a mondást, hogy ’van az a pénz, amiért nekem is korpás a hajam’.  Kicsit utánajártam, hogy Görög Zita tényleg hisz-e abban a vízszűrő termékben, amit reklámoz, vagy csupán egy jól megkomponált szerződés részletei, amit látunk.

Ebben az évben több helyen is feltűnt Görög Zita egy ciklámen színű vízszűrő kancsóval a kezében, mint a márka arca, és több szinten is érvel a termék használata és egyedisége mellett. Valószínű a témára az átlagnál fogékonyabb vagyok, mert én is szűrt vizet használok közel 6 éve, így érdekesnek találtam az érveket, amit a cég a kommunikációs zászlójára tűzött.bea_3259-1-2.jpg

Több alkalommal is elgondolkodtam rajta, hogy Zita ilyen jól megtanulta a marketing házi feladatot, vagy tényleg gyakorlatból tudja a termékelőnyöket. Pár hete pontos választ kaptam a dilemmámra, ugyanis az egyik Trendmánia forgatási helyszíne Görög Zita lakása volt, ahová engem is meghívtak, mint külső szakértőt. 

A nagy leleplezés

A barátságos lakás konyhájában azonnal kiszúrtam a ciklámen színű kancsót és a forgatás szünetében kicsit faggattam erről a témáról. Zita jót nevetett a kérdésemen, hogy mi volt hamarabb a termék vagy szerződés. Zita elmondta, hogy nála a környezetvédelem, a környezettudatosság nem reklám eszköz, ő tényleg ezen elvek mentén igyekszik élni, és gyermekeit nevelni.

Mielőtt a BWT felkért, hogy legyek a márka kampányarca, már pontosan tudtam mi az a vízszűrő kancsó, hiszen mi is régóta használjuk, nem vásárolunk palackos vizet, nem terheljük a környezetet fölöslegesen műanyag palackokkal

bea_3286-1.jpg

Azt azért elárulta, hogy korábban más márkájú kancsója volt, de szívesen váltott, mert a BWT víz extra magnéziumot is tartalmaz, aminek köszönhetően érezhetően csökkentek az éjszakai lábgörcsei, amire korábban magnézium tablettát javasoltak, csak azt pont a pörgős napokon felejtette el beszedni.

Olyan terméket soha sem képviselek, amely nem egyeztethető össze az alapelveimmel, vagy ami kipróbálás után nem hozza azt az eredményt, amelyet a gyártó állít. Így tudom a hitelességemet megőrizni – tette még hozzá.

Ha kíváncsi vagy, hogy még milyen termékeket találtam Görög Zita otthonában, akkor kövesd a blogomat, hamarosan jön a folytatás.

Képek: Fülöp-Vidosa Beáta 

Addig is nézd meg a Facebook oldalamat és nyomj egy lájkot! ;-)

Szólj hozzá

Egészség Görög Zita Magnézium BWT Háztartási készülékek Vízszűrő kancsó Szűrt víz