2016. nov 21.

Hidegben is színesen – öltözz úgy, mint a spanyol nők!

írta: SMARTA
Hidegben is színesen – öltözz úgy, mint a spanyol nők!

10155154945_3dea016fd9_o.jpg

Itt ülök az egyik kedvenc kávézómban, iszom a reggeli kávémat és közben nézem, ahogy rohan a város. Egyre hidegebbek és sötétebbek a reggelek, mindenkinek nehezebben indul a napja. Ráadásul egyre több a ruha rajtunk, beburkoljuk magunkat vastag kabátba, nyakunk köré sálat teszünk. Valami miatt nálunk, a tél egyet jelent a sötét színekkel, amelyek még lehangoltabbá teszik a hűvös napokat. Gyertek, rázzuk fel magunkat és vegyünk példát a spanyol nőkről!

Spanyolországból szeretettel

18633307355_ffb9f26e8d_k.jpg

Tavaly késő ősszel a barátnőimmel egy hosszú hétvégét töltöttünk Barcelonában, ahol az építészeti csodák mellett a spanyol nők stílusát is megcsodáltuk. Nőkhöz híven betértünk jó néhány üzletbe is, és meglepő volt, hogy az őszi-téli kollekciók nem csak a sötét színekről, de a mintákról és vidám árnyalatokról is szólnak. Nem csoda, hogy a spanyol nők, még a hűvösebb napokon is stílusosak. Vállukra dobnak egy mintás kendőt, kezükbe vesznek egy színes táskát, és messziről látszik, hogy jól érzik magukat. 

Törd meg a tél szürkeségét!

womens-1594288_1280.jpg

Most, ahogy nézek ki az ablakon, azon tűnődöm, itthon miért nem tekerünk legalább egy színes, tarka sálat a nyakunkba, és dobjuk fel a fekete, szürke, barna kabátokat? Vagy miért nem választunk egy kicsit kihívóbb, mintás táskát, hogy megtörjük a tél sötétjét? Aztán eszembe jut, hogy legutóbb, amikor végig siettem egy plázán, nem igazán a vidám színek nézett rám a kirakatokból.

Kattints magadra színeket!

67w54b1-n_0tct.jpg67x50k4-n_oouw.jpg67w54g4-n_mt97.jpg

Pár klikkelés után azért a neten találtam olyan sálakat és táskákat, amelyekkel bárki kitűnhet a hétköznapok szürkeségéből. Kockák, pöttyök, virágok, együtt és egymással kombinálva izgalmas összhatást keltenek. A klasszikus fekete-fehér-piros mellett érdemes kipróbálni télen is a zöld árnyalatait, a rózsaszínt és lilát is, amelyektől frissebb és üdébb lesz az arcunk.

Vidám reggel, színes reggel

 61w54g2_tjub.jpg67w54a1-n_oc9x.jpgdes-67w54c5_w9st.jpg
Én nemrég szereztem be egy lila-piros sálat, színben hozzá illő táskával, és már megrendeltem egy rózsaszínes-narancsos kendőt is, ami szerintem ma meg is érkezik. Reggelente, amikor elindulok, és utoljára belenézek a tükörbe, mindig elmosolyodom, hogy a napom a vidám színek miatt derűsen indul. Próbáljátok ki Ti is, hogy milyen színesben a világ! Én, ebből a webshopból már többször rendeltem, és nem csalódtam, jó szívvel ajánlom Nektek!

További divat tippekért katt ide >>>

Ha nem akarsz lemaradni a szezon legjobb ajánlatairól, akkor kövesd a divatekszerbolt facebook oldalát, ahol karácsonyig rengeteg akció vár!

Ha Te is imádod a színes kiegészítőket, nyomj egy lájkot! ;-)

Fotók: divatekszerbolt.hu, desigual, pixabay.com, flickr.com/Jessica N

 

Szólj hozzá

Karácsony Divat Desigual Tippek Divatekszerbolt