2017. máj 24.

Gyereknapi kreatív reggeli ötletek - VIDEÓVAL!

írta: SMARTA
Gyereknapi kreatív reggeli ötletek - VIDEÓVAL!

cover_4.jpgUgye nem felejtettétek el, hogy vasárnap Gyereknap!? Hoztam néhány kreatív reggeli ötletet, hogy mivel is tudjátok meglepni kisebb-nagyobb gyermeketeket. Sok gyereknél problémát jelent, hogy nem szereti a zöldséget vagy a gyümölcsöt, ilyenkor jól jön egy kis csavarás a tálaláson, és lehet, hogy a paradicsom vagy az áfonya sokkal jobb színben tűnik fel. Aki pedig szereti a gyümölcsöket, ott pedig igazi meglepetés lehet egy ilyen kreatív reggeli.

Ötletek és inspirációk reggelire

Gyűjtöttem Nektek a Pinterestről és saját fotókból kreatív reggeli megoldásokat. Amikor neki kezdtem az első tányérnak, féltem, hogy ügyetlen leszek, vagy túl sok ideig fog tartani. Szerencsére egyik sem lett igaz :-) Ha nincs jó kézügyességed, az se tartson vissza, mert hidd el a gyermeked mindenképpen örülni fog a végeredménynek.

Ha kenyér alapú tányért készítesz, érdemes elővenni a sütiszaggató formákat, és azok segítségével már kész is a halacska vagy a szív formájú kenyér.

Inspiráló képek lányos anyukáknak:

 Inspiráló képek fiús anyukáknak:

Ha kíváncsi vagy, hogy én hogyan készítettem el a dinó tányért és Csorba Anita kutyust, akkor nézd meg a közös videónkat:

Ha tetszett, nyomj egy lájkot és kövesd a Facebook oldalamat!

További inspiráló képeket az Instagram oldalamon találsz.

 

Ez is érdekelhet:

Egy igazi csajos vacsora: SousVide csirkemell gyümölcsökkel és sabayon mártással

Gluténmentes reggeli kása hajdinából

Banánkenyér Smarta konyhájából VIDEÓVAL

Szólj hozzá

gyerek nap Recept DIY Reggeli Smarta konyhája