2017. már 10.

Ha kell egy kis extra energia

írta: SMARTA
Ha kell egy kis extra energia

[x]

5084820065_4e333effe2_z.jpg

Vannak az ember életében pörgősebb időszakok, amikor kell egy kis extra energia, hogy bírja a kihívást. Sok esetben ezeken a napokon már eggyel több kávé sem segít. Nekem pont ilyen volt a múlt hét, amikor készültünk egy kiállításra majd jött a péntek és 3 hihetetlenül intenzív nap. Evésből, alvásból nagyon kevés volt, munkából annál több. Ha kíváncsi vagy, hogy mivel pörgettem fel magam, hogy bírjam a terhelést, akkor mindenképp olvad el a bejegyzésemet.

Egy túlterhelt hét margójára

Ez a Konyhakiállítás már a 3. volt, amelynek a szervezésében és lebonyolításában aktívan részt vettem. Idén 2 stand összerakása, koordinálása volt rám bízva, ami sok szempontból megterhelő, de azért örömteli feladat is. Az előző évekből már tudtam, hogy mi vár rám, így rá tudtam készülni a terhelésre…elméletben. :-)

Imádom a kávét, de napi 4. után már el kezdek remegni, az energiaitalok ízét nem szeretem, így egy stimuláló szer marad, a csoki, de annak inkább csak élvezeti értéke van, mint valódi stimuláló hatása :-)
És ekkor jött velem szembe a benzinkúton egy kókuszos energia szelet, amely egyesíti a csoki iránti vágyamat, a koffeinnel és bőven van benne energia, hogy akár egy étkezést is lehessen vele helyettesíteni. Először kicsit féltem, hogy milyen lesz az íze, de nagyon kellemes csalódás volt. Nem volt sem túl édes, sem túl mű.

Kókusz íz, ami mindent visz

energy_low.jpg

Ki az, aki még vissza tud emlékezni a 90-es évek elejére? Az Eskimo jégkrém márkának volt egy Sky nevű jégrém szelete (kókuszos ízesítés, belül egy extra rúd csoki), amit imádtam, és azóta is keresem azt az ízt. Most majdnem megtaláltam a MIG21 kókusz szeletben. (Ehhez kellett persze az is, hogy éjszakára a kocsimban felejtsem, és reggelre jól lehűljön :-) )

Nagyon jól jött a hideg energiaszelet reggeli helyett, mert hajnalban még nem tudok sem komolyabbat enni, és a kávé sem csúszik, de a csoki bármikor jöhet. Amire átértem a városon, a kocsimban elmajszoltam a kókuszos szelet és teljesen felpörgetett (kb. annyi koffein van benne, mint 2 eszpresszóban, még sem lesz tőle szívdobogásom), no meg a reggeli kalória bevitel is kipipálva.

Mikor fejben is ott kell lenni 

energy2_low.jpg

Ezzel az élménnyel a hátam mögött be is vásároltam belőle, mert a kiállítás 3 napja alatt (sem) volt igazán idő, vagy lehetőség „normális” ebédhez jutni, és a kb. 10 órás intenzív agymunka (a minimális alvás mellett) is kimerítő, amihez kell az extra energia. A MIG21 szeletnek a mogyoró ízesítésű változata taurint is tartalmaz, amely jól jött, hiszen fejben is toppon kellett lenni, és nem volt elég az éberség.

Természetesen nem lehet a szervezetet a végtelenségig túlstimulálni, kell a pihenés is, a regenerálódás, de ha van néhány túlterhelt napod, vagy éjjel kell vezetned, esetleg egy nagyon fontos vizsgára készülsz, akkor mindig jól jön egy finom támogató :-)

Ha többet szeretnél tudni a termékről, akkor katt ide >>>

Kíváncsi vagy rá, hogy mennyire vagy toppon? Akkor ezt a fejtörőt fejtsd meg most! ;-)

Ezek is érdekelhetnek:

Gluténérzékeny vagyok, mit nassolhatok?

Ezt nassold, ha igazán egészségesre vágysz!

 

Képek: smarta, flickr.com/cafetw

Szólj hozzá

Koffein Tippek Konyhakiállítás Energiaszelet